در دست باد


ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ

دل نوشته يه دختر عاشق باد

آرزو هایی در زندگی هست که باید از آنها گذشت...

گاهی باید آرزوهایت را

مثل قاصدک بگذاری

کف دست

و بسپاریشان به دست باد

تا بروند و

سهم دیگران شوند...

 

 



نظرات شما عزیزان:

....
ساعت21:29---13 شهريور 1391
سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده.
"ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.


amir
ساعت18:19---10 شهريور 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری به منم بسر.
لینکم کنی خوشحال میشم....[قلب]
با اسم وبلاگ عاشقا بلینکم


مهدی
ساعت11:35---5 مرداد 1391
درد دارد … وقتي چيزي را کسر ميکني

که با وجودت جمع زده اي!!


baran
ساعت8:19---24 تير 1391
وبت قشنگه..خوشحال میشم تلادل لینک کنیم.

سینا
ساعت9:52---18 تير 1391
زیبا ست واحساسی


Oldlove
ساعت20:08---7 تير 1391
آرزوي خيلــــــــي ها بودم ! اما
اسير قدرنشناسي يک نفر شدم ... !!!

كجايي خواهر؟
دلتنگت شدماااااااااااااااااا...

زودتر برگرد به دنياي مجازي


گلنوش
ساعت13:13---7 تير 1391
اپم بیا

my love
ساعت23:30---3 تير 1391
سلام. آپهای قبلی بهم سر نزدیااااااااااا

my love
ساعت23:26---3 تير 1391
اين دعا را منتشر کنيد و ببينيد چطور غمهايتان از بين ميرود
((سبحان الله يا فارج الهمّ و يا کاشف الغم فرّج همي و يسرّ أمري
و أرحم ضعفي و قلة حيلتي و أرزقني من حيث لا أحتسب يارب العالمين))
حضرت محمد (ص) فرمودند: هرکس مردم را از اين دعا با خبر کند
در گرفتاريش گشايش پيدا ميکند...


من آپم، خوشحال ميشم بياي...


رُخســـــار
ساعت17:54---3 تير 1391
گاهي يك آرزو آنقــَدر نزديك است
كه تنها پَس از عُبورش
خـَلاء گرمايش را حس خواهيم كـَرد!

عُبور آرزو از ما
بَسي تلخ تر از گذشت ما از آرزوست...
=============
قشنگ بود
به وبم بيا


هوشنگ
ساعت15:42---3 تير 1391
می روم
از من آزرده مشو،

ميروم از خانه ي تو،

قبل رفتن تو بدان عاشق و بي تقصيرم،

تو اگر خسته اي از دست دلم حرفي نيست،

امر كن تا كه بميرم به خدا مي ميرم...

سلام وبت یه حس خاصی داره... دوس داشتی به منم سر بزن راستی با تبادل لینک موافقی؟ لطفا بهم بگو
منتظرتم


پویا
ساعت7:32---3 تير 1391
سلام
وب قشنگی داری


گلنوش
ساعت13:05---2 تير 1391
خییییلی قشنگ بود

ミ ṂǍŠŌǓĐ ミ
ساعت23:51---1 تير 1391
من زن خلق شدم نه براي در حسرت يک بوسه ماندن
براي خلق بوسه اي از جنس آرامش
من زن خلق نشدم که همخواب آدم هاي بي خواب شوم
زن شدم که براي خواب کسي رؤيا شوم
من زن نشدم که در تنهايي ام حسرت آغوشي عاشقانه را داشته باشم
زن شدم تا آغوشي در تنهايي عشقم باشم
به افتخار تو و من
و من زن شدم ، تحملي پايدار
يک دنيااز سيبي گفت که من چيدم
ولي هيچکس نگفت نشان عشق سيب سرخي شد
که من به آدم دادم


ژینا
ساعت10:31---1 تير 1391
سلام اااااا راست میگیا دیدمت دخمل خو میامدی تو دیه
خیلی دوسمت میدارم
فرانک نمیدونم فامیلش چی بود الان باهاش در ارتباطی؟
من متولد 70 ام خانومی فکر نکنم با هم همکلاسی شده باشیم


علی تورک سون کاردش
ساعت8:17---1 تير 1391
سلام دوست عزیزم. خوبی؟ چه خبر؟
وبلاگت عالیه. امیدوارم روز به روز از اینم بهتر بشه


arash
ساعت21:00---31 خرداد 1391
سلاممممممم .خیلی زیبا بود اپت لیلا جون

ṂǍŠŌǓĐ
ساعت20:59---31 خرداد 1391
سلام عزیزم وبلاگ شیک و زیبایی داری با مطالب خوب و قشنگ با اهنگ دوست داشتنی...من شما رو لینک میکنم اگر مایل بودین وب منم لینک کنین...با این مشخصات ▒▒من و تو▒▒ man.o-to.lxb.ir


ミ ṂǍŠŌǓĐ ミ
ساعت20:57---31 خرداد 1391
سلام عزیزم وبلاگ شیک و زیبایی داری با مطالب خوب و قشنگ با اهنگ دوست داشتنی...من شما رو لینک میکنم اگر مایل بودین وب منم لینک کنین...با این مشخصات ▒▒من و تو▒▒ man.o-to.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,ساعت 20:43 توسط ليلا | |

Design By : MihanSkin